Saturday, April 02, 2016

Favorite Video of the Week



I don't know if you've seen these shampoo pranks but this one had me laughing so hard that I couldn't breathe. O M G I would laugh so much seeing this in person. These poor guys think they are going nuts but that last guy is the funniest.

14 comments:

  1. It's amazing how many people are unaware of what's going on around them. He sure deserved that tackle. lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. He did and it's true. I would have known someone was messing with me I mean, c'mon!

      Delete
  2. This is just cruel. Especially to the guy with the really long hair. As someone with lots of hair, it takes a lot to get a little shampoo out of my hair, so I feel his pain.

    Melanie @ Hot Listens & Rabid Reads

    ReplyDelete
    Replies
    1. He was getting so frustrated and it was funny.

      Delete
  3. lmao that was great. He deserved to get tackled though, as that was a mean to the actual people

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah it was mean but so funny for us.

      Delete
  4. Replies
    1. I got a chuckle out of them too.

      Delete
  5. Shampoo pranks can definitely go wrong. :)
    ~Jess

    ReplyDelete
  6. "I'm gonna drown!" Haha!

    ReplyDelete
  7. It was funny, but also cruel. That poor guy at the end was so freaked. I was glad to see him get tackled.
    You find the funniest stuff, Mary.

    ReplyDelete
    Replies
    1. True, it was kinda cruel. lol

      Delete

This is an Award-Free blog. It is a lovely gesture, but I am unable to comply with the terms of the awards so I have made this an Award-Free blog. Thank You for understanding.